
بسم الله الرحمن الرحیم خدمت جناب خدا ! سلام علیکم ، اینجانب بنده ی شما هستم. از آن جا که شما در قرآن فرموده اید:xa0xa0 "و ما من دابه فی الارض الا علی الله رزقها"؛ �هیچ موجود زنده ای نیست الا اینکه روزی او بر عهده ی من است.� من هم جنبنده ای هستم از جنبندگان شما روی زمین. در جای دیگر از قرآن فرموده اید: "ان الله لا یخلف المیعاد"؛ مسلما خدا خلف وعده نمیکند. بنابراین اینجانب به چیزهای زیر نیاز دارم: ۱ - همسری زیبا و متدین ۲ - خانه ای وسیع ۳ - یک خادم ۴ - یک کالسکه و سورچی ۵ - یک باغ ۶ - مقداری پول ب...
ادامه مطلب
مادرم ...گمان مبر که فراموش کردمت ! هرگز ...تمام لحظات با تو بودن را ، تمام کودکی ام را ،تمام دوران تحصیلم را ،تمام گذشته را ،جزء به جزء به خاطر دارم !من تمام روزهای پایان عمرت را ، وقت رفتنت ... وای که چه روزهای سختی بود ! همه را بیاد دارم ! همه را ...برای تمام آن روزها ، که تو بودی و تنها توبودی که ایستادی ، شرمنده ات خواهم ماند !دعا کن برایم ... دعا کن بتوانم فراموش کنم تمام درد و رنجهای تو را ! شاید آرام گیرم و بتوانم ادامه دهم ...دوستت دارم مادر ...
ادامه مطلب