مادرم روزت را گرامی میدارم...............................................................بااحترام به

خرید بک لینک

کمی آنطرفتر
میان بغض من و شاپرکها
مادر نفس داشت...
هرچند سنگ صبوری جز
قاب عکس کنار طاقچه دلتنگی ندارم
اما مدت هاست
از هرچه بی تو بر من روا داشت روزگار ،
بیزارم
تقدیر به خودخواهی خود
تو را از من گرفت
هنوز نفس میکشد زمین
هنوز خاک سرد نیست
هنوز یاد لحظه های بودنت
ارامم میکند
وگرنه به کدامین صبر میشود
بی تو زیست مادر؟؟؟

اجتماعی، فرهنگی ،اعتقادی واموزشی...

ما را در سایت اجتماعی، فرهنگی ،اعتقادی واموزشی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 20:12

صفحه بندی